2023年8月28日 星期一

20230717 Leeds - donuts

來到英國,當然要食donuts 啦 呢度donuts各樣款式任君選擇… 嘩哈哈…真的,可以有免費午餐咁樣㗎 overlook pay method ,眼睛只見到一個donuts + 一杯熱飲=4.95pound 之下落左 order,職員說need pay card. omg ,我回話 cash only,職員邊說邊繼續調咖啡,心諗大零樂,點算好。 轉個頭職員就說可以拎走啦~我就話比現金啊…職員又說That is OK… 再三問比現金呵,職員又再三說 That is OK. ,我又再三多謝佢……佢開始嫌我煩啦… 回到香港, 太掛住 doughnuts 嘞,見到呢間麪包舖有得買兼價錢合理,即買即食.

沒有留言:

張貼留言

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"