201309 開始發表的網誌

2016年11月29日 星期二

20160919 (第四天) ~ 往秋田

 
由青森至秋田,需時2個半小時左右車程.
從車外景物,知道列車離開青森縣到了秋田縣,
因為在青森縣…列車駛經地方,均是種植了蘋果樹..
而入了秋田縣,蘋果樹變成一畝一畝的稻田..
吸引老鴨的, 就是車窗外天空上的白雲,
勁似2014年旅遊巴在波羅的海行走時候的天空模樣.
藍天白雲高掛在天空上…
嗚~~~~~~轟轟~~~~~秋田~~~老鴨來也~~~~

























 

3 則留言:

  1. 剛去完兩次韓國,我估以後幾年都唔駛再去,哈哈.青森蘋果幾出名,你有無買幾個蘋果上車食? 日本東北久不久又地震, 唔知幾時我會去. 暫時我都係日本南方玩下,東京或以北地方除了北海道都未踏足過. 明年我估會去四國先.

    回覆刪除
  2. 幾年都唔駛再去韓國??唔係你杯茶??哈哈...去四國..我都有計畫去呀,等睇你的行程,作參考之用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 四國我可能四至五月去,行程十一月整好哂,不過就因為讓左路去韓國先.

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"