2016年10月5日 星期三

20160916 (第一天) ~ 酒店篇(2/2)

入到酒店,辦理入住手續,
前台服務員是位美少女, 嬌嗲嗲的聲線…老鴨有點聽不慣啊~~
講解酒店內的設施; WIFI; 浸浴時間和密碼及樓層;房間密碼;自選枕頭等等.
服務員送交密碼,還送上小小禮物包:有洗臉;LOTION;精華素; HAND CREAM;
之後取出IPAD 顯示老鴨訂下房間內部模樣…一看之下….吓…
老鴨是訂了兩張床非一張雙人床喎~~~
此時, 有一位講國語的前台服務員來解答…
擾攘一番,不知錯在誰了…算吧…反正鴨媽今天太攰了, 床由她來睡,老鴨就被襟被方式去睡..
入到房間…除左嘩嘩嘩外,接著另一個字"細"
一件行李放在枱面,另一件打開行李是不可以平放的,外出時候,分外小心呢..
小休片刻,到外出晚飯囉.
由於前台/浸浴位置不合適拍攝,唯有截圖作個紀錄.
















 

10 則留言:

  1. 呵呵﹗個浴缸好迷你呀>_<兩張床或一張雙人床房是吾同的,你訂這間房價是多少?銀座的房價越來越貴﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀..房價5知幾多錢bor,我係全部酒店+機票去買,總數合我預算就落order.

      刪除
    2. 你搵旅社幫你訂酒店及機票?我是所有酒店及機票全是自己訂,有時訂貴左,見佢又做特價,咪取消之前個ORDER,再訂過新ORDER,因為在網上全部不用即時付費,是入住時才付款,除了星野奧入瀨之外,我是直接在星野網上訂房,一訂房就即刻過數,所以奧入瀨的行程無得改。

      刪除
    3. 因為我怕CHECK黎CHECKG去,兼驚香港做妥去到目的地冇房,所以睇啱晒就搵旅行社去搞,佢地搞妥晒,出HOTEL VOUCHER&E.TICKET,一手交錢,一手交貨,

      刪除
    4. 香港做妥去到目的地冇房?我未試過呀,日本人好講信用,有時我直接幫旅館訂房,佢用電郵回覆,好坦白話無人識英文^_^都無所謂啦,我想問你買JR EAST PASS搵邊旅社買?

      刪除
    5. JR EAST PASS 搵專x旅運.唔係即時比張voucher我的,先付款,翌日取.

      刪除
    6. 我是幫東X遊買PASS,上年買時比左錢,過兩日就有張voucher,可以選擇到取或email,我覺得email方便,收到email自己打印出來就可以。

      刪除
    7. 可以SEND星野網LINK比我嗎??

      刪除
    8. http://www.oirase-keiryuu.jp/ch/

      刪除
  2. 你寫得好快, 我通常就機票在航空公司網頁book, 而酒店就上hotel.com或agoda 做booking. 日本房係咁,幾細,同東橫inn差不多.

    回覆刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"