2014年11月14日 星期五

設計搞笑對白

老鴨睇左呢幅相片,即有以下對白, 是否他們的心聲呢??哈哈…..
圖左至右
左 1 -  哥仔; 你講完味呀,老子我企左係度好耐啦,我個位好大風,又着唔夠衫添….冷鬼C 囉
左 2 - 哈哈….我就醒呢,着番件長袖衫, 不過,由朝早到而家只係飲左半杯水, 味食飯呀,
見到D 飯盒仲擺晒係前面,有得睇,冇得食,(扁晒咀)
右 1 - 喂 , 我已經企得咁遠架啦,你仲拎住咁耐枝MIC,幾時到我講呀?? 
右 2 - 比多5分鐘你講野, 我要去第 2 度搞搞新意思, 唔好再SIN我時間
 

 
以上全是搞笑, 冇影射成份.


 

沒有留言:

張貼留言

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"