2014年2月21日 星期五

加入SEE WIDE

哈哈… 聽讀音, 就知老鴨係隻勁鴨啦….
被SEEWIDE 睇中… 可以開拓大DD網誌版圖, 好不容易呢….
有了這股無形的動力, 
老鴨更有興趣發下UP瘋, 帶埋寶貝拍下街頭一景等囉…

http://www.seewide.com/

18 則留言:

  1. 恭喜你加入Seewide,好多blog友都在seewide開多個地盤,有好多熟識的blog友,好熱鬧﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見你加入左,又有登上龍虎榜,所以我又參加.

      刪除
  2. 依個website之前都有私下邀請我join呀! 不過無乜時間研究佢地個網頁 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 見有老友記加入,就再睇睇.又用電郵問詳情,之後就加入左.

      刪除
  3. 哈哈!
    但妳好忙喎!
    努力啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實自從yahoo blog摺咗,
      我上咗4個新嘅其他blog,
      無乜所為,反正只喺興趣~~

      刪除
  4. 我都登記左,不過私務繁忙,未有時間處理……

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 你加入左後,可以將呢到既網誌COPY & PASTE 方法上載, 咁就攬掂.

      刪除
  6. 哈哈.. 我以為係亂賣廣告..所以我冇理佢..

    回覆刪除
    回覆
    1. 見有老友記加入,就再睇睇.又用電郵問詳情,之後就加入左.

      刪除
  7. 太多網址我驚分身不下....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個網站好熱鬧,上載網誌,仲有公仔比你表達感情.

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"