2014年1月12日 星期日

玩多重爆光

老友記搞左拍攝活動, 老鴨參加.
嘩哈哈…..今天活動,學左新拍攝功能 ----- 多重爆光.
呢個功能對老鴨來說真是超新鮮…
出黎既效果, 有D可以見得人啦…






 

17 則留言:

  1. 多重曝光好多變化,我上堂學過,好多都忘記了,要常常去實習,才會領略個中道理,加油﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼續研究,要搵d有強烈對比顏色,效果更佳.

      刪除
  2. 妳相機影天空都係有點灰黃和沉, 覺得嗎?

    回覆刪除
  3. 可能是偏光鏡問題....有時不需要用呀!

    回覆刪除
  4. 多重曝光影既相真係疑幻疑真

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 拍出黎,當場個心出聲,嘩.....好正.

      刪除
  6. 多重曝光,我未玩過.. 因為相機冇呢個function....

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜唔係部部相機都有多重爆光.

      刪除
    2. 八掛回應……梗係唔係部部機都有啦,cannon機種就無,我用嗰d傻瓜機都無架!

      刪除
    3. 我就係用canon機或傻瓜機,所以...未試過玩.. 聽就聽過..不過冇機試.. 下次你教我... :)

      刪除
    4. cannon名牌機黎架喎....都冇...

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"