2014年1月4日 星期六

青衣公園

 
話說昨夜和小妹, KUMCHAI,瑤瑤聚會, 
席間話題是拍攝地點, 她們說老鴨由鴨欄去青衣公園距離最近,
這一提醒, 老鴨出動..
原來已有很多人也在拍攝,拍什麼??
拍紅色葉; 金黃色的樹 












  

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 都值得去架,呢度除左楓葉外,還有其他紅葉, 要拍攝,要早少少到達,否則人好多及落晒葉.

      刪除
  2. 聽聞好多人去,相信是繼大棠又一熱拍點﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁多人啦,聽見路人甲不停話好靚.

      刪除
    2. 今天去左啦,多人到平時無人坐的桃花園山坡,都坐了人,好迫,我無心機影﹗

      刪除
    3. 哈哈, 呢D就係香港人啦,乜係都一窩風去做/ 睇...

      刪除
  3. 你都去咗呢度. 似乎係熱點喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 到左現場,嘩....有咁多人....好難搵個靚位.

      刪除
  4. 喺我屋企隔離,日日經過:P

    回覆刪除
  5. 好似係楓香和杉樹, 天氣一凍就會變色. 我以為只得大棠, 原來青衣都有得睇.. 不過咁多人, 點去影相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早些到,人就少, 呢度我都係12點前到,留耐左,人頭湧湧...

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"