2013年12月29日 星期日

喜宴

同事結婚, 係呢度搞喜宴.
老鴨未曾腳踏此會, 好開心參加 party啦.
仿如自由行……拍拍拍…….
 
 
 
 















 

19 則留言:

  1. 嘩! 高級地方喎! 食自助餐架!?

    回覆刪除
  2. 對, 食自助餐, 食飽就各自散lu,

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好呀!
      而家婚禮真喺各出奇謀,所費不菲!
      我個人覺得自助餐就無乜氣氛!!

      刪除
    2. 說真的, 氣氛係零, 甚至沒有迎賓/ 送客.

      刪除
  3. 我都係比較傳統..去飲宴,都係prefer有人serve,食物送上枱.. 分唔分餸都冇問題.. 唔使行黎行去拎野食...
    食自助餐.. 唔似去慶祝人地新婚咁,似自己去食去玩咁.. 呵呵...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地勁似強人呀....乜都影一餐.說真的, 氣氛係零, 甚至沒有迎賓/ 送客.

      刪除
  4. 四圍無位...最後決定>

    御泰坊
    觀塘觀塘道418號創紀之城五期(apm)4樓1-2號舖
    3.1.2014
    19:00 - 20:30 (之後可再戰甜品)
    四位 陳小姐訂

    回覆刪除
    回覆
    1. apm喺我公司隔離!
      '御泰坊'開咗咁耐都無去過~~

      刪除
    2. 路霸老友記,有冇興趣一齊聚聚??

      刪除
    3. 我應該19:15前到,總之你地齊腳就落ORDER啦!

      刪除
  5. 食自助餐係冇結婚果種氣氛,不如打邊爐好過, 咁凍天氣, 山長水遠~~

    回覆刪除
  6. 祝!
    新年快樂!
    一切順意!
    健健康康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你日日開開心心, 年年去旅行.

      刪除
  7. 依種喜宴我都食過, 食飽就走, 無好似晚宴擺酒一樣對新人有介紹, 氣氛欠好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有埋大抽獎,勁似公司ANNUEL DINNER 既氣氛

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"