2013年12月6日 星期五

西藏遊 - 感受篇 (20130913 - 0924)


 
到西藏,竟然沒有入布達拉宮.
到西藏阿里, 可以說是未學行未學走. 何解??
這條阿里路線,是西藏遊有屬於點難度的.
大多數的行程都是以拉薩起點,日喀則為終點站.
除了身體應付高反外, 仍要精神支撐着每日走500公里或以上車程.
有人說"行程頗為辛苦"及又有人說"自己對西藏有不太好的感覺".
老鴨就在不知辛苦程度及不太好的感覺之下, 出發遊西藏了.
西藏 - 是旅行者要到的地方.
單是看大自然景物, 足以令人沉醉.
除了用嘩嘩嘩嘩……………外, 難找另一字去形容.
大自然的造物, 人類對它更加要愛護, 珍惜,
一旦破壞, 永別了.
第一次腳踏高原地區,心中興奮之餘,更加要腦袋控制肢體,萬事小心及慢事慢做.
第一次腳踏草地, 身體於藍天白雲 ; 陣陣涼風之下…..與大自然親密接觸…….
第一次旅行當中哭了2 次, 開心的哭; 不開心的又哭,
第一次親目大地張開眼睛, 彩霞;  雲彩; 令人震懾場景,
第一次目睹太陽; 月光同場, 餘暉夕照, 初月漸露的場景,
第一次月黑之下; 四野無人; 天空滿是星宿之下於馳騁公路.
第一次親眼見農曆八月十五的月光大且圓的真樣貌.
旅程之中實在有太多太多的第一次. 
由出第一篇西藏遊網誌至今篇, 每篇均使老鴨回想當天所發生的細節,
情境仿似再一次浮現眼前.
如問老鴨會否再遊西藏另一條路線??
答案: 會的.

8 則留言:

  1. 佢地都好open下.. 哈哈....
    西藏...我都想去..

    回覆刪除
  2. 早排勁忙..得閒要追返你西藏遊記^^
    天氣好靚~同埋都想睇下..自己有無本事去
    最驚係有高山症囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你黎睇我既blog, 上飛機前要先吃定藥打底,到左西藏只要慢慢慢慢慢行動+吃東西8分飽肚就ok la, 有輕微頭痛架,我吃一粒葡萄糖.有血糖上腦,精神番晒.

      刪除
  3. 你重勁過我,我都未去西藏,你今次旅程真是一個好寶貴的經驗﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 有幾勁呢,
      襯體力可應付, 快點去西藏行一行囉.

      刪除
  4. 回覆
    1. 2014年出發,反正去多次左歐洲,望下神州啦.

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"