201309 開始發表的網誌

2013年11月25日 星期一

斷片失憶症

話說昨天(20131024) 與老友記小雲小吉去踩單車(稍後上載網誌),
拍下多張相片.

回到家中, 做了以下動作.....在相機處取出記憶咭

失憶事事情開始了.....

準備upload到電腦......

由於老鴨取咭後並非立即upload,將咭放下來的放在何處??取出咭後一連串的動作,全無印象.......

靜下來腦袋"y"番帶都想不起來........

唉.....老鴨既斷片失憶症又再發作啦..............

----------------------------------------------------------------------------------------------

20131125

老鴨仍要繼續搵,將昨天曾用過的物品重新再檢查,

哈哈......搵到嘞...

竟然是背包最底層位置.

奇怪是記憶咭是先離開背包, 後再離開相機,何解何時又重投背包懷抱???

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 點樣 Y 帶,都唔知張咭放左去邊樹.

      刪除
    2. 哈哈! 好正常架, 我周不時都會係咁, 過一陣,個腦自動會回帶.

      刪除
    3. 搵番張咭,但係真係唔記得點解張咭會係背包最低層??

      刪除
    4. 我諗你攞張咭出嚟果陣個腦諗緊其它野, 咁順手放响背包最低層, 意識下妳會將張咭放在安全的地方...可能係咁!

      刪除
    5. 唉...呢個動作真係唔記得囉.

      刪除
  2. 回覆
    1. 搵番張咭,但係真係唔記得點解張咭會係背包最低層??

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 哈哈..我都陪你... 我久不久都有斷片情況出現....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個斷片情況冇發生左一段時間架嘞.

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個斷片情況冇發生左一段時間架嘞.

      刪除
  6. 我仲衰,將放入洗衣機要洗嘅毛巾,放咗入垃圾筒:-(:-(

    回覆刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"