201309 開始發表的網誌

2013年11月8日 星期五

西藏遊 - 普蘭 - 札達 (20130919)

上文提到, 20130919 這天還有事項是令老鴨旅程中有一個難忘的回憶,
事項即將發生….
能令全車團友一齊起哄的,精神百倍的, 當然是大自然美景.

話說遠離神山 - 岡仁波齊及神湖 - 瑪旁雍措後,
旅行車開始向札達前進,
時間一分一秒地過……..
到傍晚時份…….
眼前出現的,亦是整個旅程唯一可以停車拍攝及完整地看整個過程的場景 --
太陽收工…..
各人口中只有兩個字出現 : 嘩和停
嘩嘩嘩………..
停停停……
司機叔叔將車靠邊站, 團友們開始和太陽競賽,
是太陽收工快?? 或是團友能追上太陽,不讓她快速離開???
最後, 太陽捨大家離去了.

有點失落之時, 另一處又給大家再次情緒高漲….
月亮開工了,
同一天空下, 有太陽的餘暉, 有初昇的月亮…
又嘩嘩嘩…..
部份團友連人+ 腳架往後轉是夜農曆八月十五呢…
它真是好大好大好大, 月亮繼續向上昇,旅行車繼續前進.
好大月光, 究竟有幾大; 有幾光??
光亮度 : 因她站於車尾位置,光線投射入車箱內座椅背後, 清晰易見.
同時在車的四周, 可以清楚看到一凹一凸土林地貌,
仿如開動了一盞高WATT 數的大燈.

旅行車在沿着山路而行,山旁全是土林地貌(稍後上載)
天黑 + 土林地貌 + 月亮高掛 + 人跡旱見 + 環境陰冷
令人望而生畏….
翌日,陽光普照之下,重踏此路, 景況全不一樣了.

拍此相片, 老鴨只懂加大ISO 至1600 或 3200
稍後, POST 一張團友拍月光光的真實樣貌的照片.
和老鴨月光相片一併…....老鴨的…..真是失禮街坊.

……
.

6 則留言:

  1. 我覺得你拍得好靚呀!我剩係識用儍瓜機,咪仲屎!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢日係八月十五,月特別圓,加上四周冇光害,更靚.

      刪除
  3. 相反我都係用Iso 100去影月 光, 不過我就較快個快門去到 1/1500 - 1/2000,等佢無咁光.

    回覆刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"