201309 開始發表的網誌

2013年10月23日 星期三

自備膠樽

日前睇電視節目, 其中一節內容是講自備膠樽.
聽呢4個字, 好好喎,必是環保兼省錢.
睇完, 原來是自携容器去某處取清潔劑回家用,
不再浪費多餘膠樽,破壞環境.

接着上網找尋呢個行動組織, 將清潔劑放在何區分??

睇完, 自覺地出左呢 3 個字" 多鬼魚"
擺放位置

參與計劃機構詳細地址:

香港聖公會麥理浩夫人中心-健樂坊
地址: 港鐵荃灣西站10號鋪(近A出口)

新生精神康復會-農社330
地址: 新界沙田馬鞍山線大圍站大堂20-21號

禮頓山會所
地址:香港跑馬地樂活道2B號

Yoho Midtown 會所
地址: 新界元朗區元龍街9號

賀龍居會所
地址:九龍何文田山道19號


唉…..有心搞, 就搞好d 啦

呢樣咁好既事, 又唔見有報導,
唔係電視播出, 相信只有少數人知囉.
另外, 表面上擺左香港 / 九龍 / 新界
細心睇地址, 又唉多一聲……
http://www.greeners-action.org/modules/AMS/article.php?storyid=374

9 則留言:

  1. 我都有睇呢個電視... 我最多只會放係膠樽回收筒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 每區搞番一兩檔,咁就真正推行環保嘞.

      刪除
  2. 我仲以為自備膠樽係好似d強國小朋友方便去方便添.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 每區搞番一兩檔,咁就真正推行環保嘞.

      刪除
  4. 睇標題,我都以為係比小朋友方便呀!

    回覆刪除
  5. 推動環保根本係一件超難事, 好多嘢要配合到先得

    回覆刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"