201309 開始發表的網誌

2013年10月20日 星期日

西藏遊 - 仲巴縣帕羊鎮 - > 普蘭 (20130918)

(作小小的補充: 拍日出前的個小時凍凍凍)
話說要早起拍日出雪山, 整團團友沒有怨言.
清晨 05時份,吃過早點: 白粥, 餃子,
上車出發, 天仍是黑黑的.
肚仔暖了, 睡意未清, 繼續ZZZZZZZZZZZZZZZ………
閉目一會, 到了目的地.
時為 06:30 , 離天光尚有個多小時,
團友們拎整架撐去SET位,
老鴨留於車上,待天色漸變為魚肚白才下車去.
老鴨見出了魚肚白, 下車了,電筒照着作開路用.
集中一齊了,大家凍凍凍等天光.
穿上厚手套 ; 羽絨 ;  但仍受不了微微的寒風,
手指變得痛了,輕觸一下,有剌痛, 鼻水開始流出.
唯有不停地擺動身體待血液運行快一些.
因為地大空曠, 有小小風,身體即打震……..
各人手 / 口也是震震震….
心想太陽伯伯早點開工啦………
拍完上車, 團友身體暖和後, 告訴大家知剛才的溫度是接近零度.
嘩嘩…..怪不得有團友說她的鞋面上結了一層霜,
使至她的腳趾又凍又痛, 仿如快要掉出來…
雖然是凍凍凍, 能拍下如此美景, 都值得凍接近一小時,
其他團友凍了接近2小時




 




15 則留言:

  1. 雪山,真的好靚.. 捱小小凍都係值得

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 捱着凍又唔夠zzzz,睇左現場景色,乜辛苦都係抵.

      刪除
  3. 合照拍得很好, 完全感到妳們很凍但又好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. bingo, 就是透過相片去講解當時又凍且開心個樣貌.

      刪除
  4. 需然凍,但可見到咁靚的景色都是值的,我都過一次,是-30多度,個次真凍到我眼有淚光,但過後又覺得好值得﹗

    回覆刪除
  5. 靚相唔易得架,
    而拍攝過程啲感覺,苦中有樂!
    喺好好珍惜哩
    團友都喺後生女喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,當然要同後生女拍攝啦,咁就顯得我都後生呢...

      刪除
  6. 請問你認識團友patrick kwong及lily?

    回覆刪除
    回覆
    1. 認識呀.eee你又識佢地???係就搵日出黎見見臉囉.......

      刪除
    2. 講真我不是和他們太熟,只是大家跟過鍵泰的團,有幾次同團不同枱坐,大家打過招呼,有自我介紹,反而他們兩位和我的朋友就熟落,他們試過同團一齊玩﹗

      刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"