2013年9月8日 星期日

西藏遊 - 出發前準備篇


話咁快, 往出發西藏旅行的日子, 是入了倒數階段,
下周五(20130913) 19:45 飛出香港. 
再再下周二 (20130924) 18:45 回到香港
0913當夜是停留不足12小時,翌日早上再飛西藏省會- 拉薩.
隨即小休, 待身體慢慢調適一下高原氣壓.
在開茶會時, 領隊己代買防高反的藥物- 高原安.
這藥物內全屬中藥成份,相比西藥所產生的恐怖副作用為好,
它是使血管擴張,有足夠空間讓血液流過.
今團行程,有別於其他, 主要目的地無人區- 阿里,
此地稱得上無人區,氣溫必是凍凍凍,
嘩……..現時溫度只有12度,濕度23%.
好乾兼凍架….
拉薩等地即時溫度
踏入9月份入西藏 , 心中知道當地氣溫每日下降.
執拾衫 / 褲  / 鞋 / 襪 , 要重質不重量了.








 

10 則留言:

  1. 話咁快,又到妳出去玩
    哩度我無乜印象,其實有乜嘢睇,風景?大漠?雪山?
    妳點搵到哩間旅行社去哩度??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度除左係近距離睇珠峰群外,仲睇其他風景.
      呢間旅行社係旅行腳搵架.專搞攝影團.

      刪除
  2. 嘩,準備就緒,出發去..

    我都開左新blog

    http://kt-collection.blogspot.hk

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 無人地帶,即無污染、環境自然靚!保暖襪、羽絨、帽、鬼臉罩不可少………帶些蜜糖、羅漢果沖劑……滋潤下,待你回來過完中秋,我們再聚!

    回覆刪除
  5. HELLO貓B..報個到先
    WOW! HAVE A NICE TRIP呀
    回來分享! 西藏我都想去~不過唔知會唔會有高山反應

    回覆刪除
  6. 幾荒蕪,真係好期待你既相..我就未諗十月去邊

    回覆刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"