2013年9月29日 星期日

西藏遊 - 拉薩 (20130915)





 

 
都是留於拉薩.
清晨出動, 糧草未行.大家未沾半分早點.
拍完早景布達拉宮, 折返酒店,吃飽早點, 休息一會.
下一景點 - 摩崖石刻 
早上陽光耀眼, 想不到, 吃過早點再步出酒店,
天色昏暗, 快要下大雨, 
陰天, 氣溫即降, 用陰陰濕濕這四字形容更貼切.
未到摩崖石刻 , 雨來了,
有點掃興, 雨似乎下個不停…….
 摩崖上的石刻, 即使下雨 , 旅行腳替老鴨撐傘, 老鴨拍拍拍拍拍…

 


 
 
 
 
 
 
 














不消半刻, 雨說停就停, 快
在摩崖石刻旁 ,有個寺廟,
老鴨親眼暏到藏人的祈禱………
拜服…

 
 

10 則留言:

  1. 人們真的如電視一樣好神心趴在地上

    回覆刪除
  2. 點解我睇你嘅相……總是帶點黃?是你做了效果嗎?還是白平衡問題?

    回覆刪除
  3. d藏人趴喺地上拜服,咪要趴好耐囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係囉,我係呢度都有15分鐘,藏人都冇停過,呢一連串動作,真係可以減肚腩架.

      刪除
  4. 如何收到電郵通知妳的文章被回應

    * 當妳每一篇新文章寫完及發佈後的最底部click"通知我" 那這一篇文章當有人回覆妳時會可以以電郵通知, 記住係"每一篇"都勻要做一次, 同樣當妳回覆別人文章時最底部也可以click"通知我", 當別人回覆妳時也可以以電郵通知你, 當然又是每一篇都要click一次啦!

    回覆刪除
  5. 真的好神心.. 不過. 唔明.. 點解... 唔帶張塾... 咁會乾淨d lor

    回覆刪除

既然一場黎到鴨欄坐坐, 留言啦!!!
請按留言方框下的"以通知我"